والپیپر های زیبای تخیلی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 


این مجموعه شامل 56 تصاویر والپیپر زیبای انتزاعی (تصاویر تخیلی) با فرمت JPG می باشد.

کاربران گرامی می توانند از این تصاویر بسیار زیبا برای تزیین دسکتاپ کامپیوتر خود استفاده کنند.

 

 

 

 



مجموعه عکس با موضوع گیاهان و سبزیجات
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

این مجموعه عکس، شامل تصاویر با کیفیتی با موضوع گیاهان و سبزیجات می باشد.

عکس هایی از انواع قارچ ها، سیر، تربچه، هویج، انواع فلفل و ...با کیفیت و رزولوشن بالا.

از این تصاویر با توجه به کیفیت بالایی که دارند می توانید در طراحی های گرافیکی مختلف استفاده کنید.

 

 

 



مجموعه عکس های متنوع ، با کیفیت بالا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

در این مجموعه، 95 عکس متنوع و زیبا را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها در موضوعات مختلف بوده و دارای کیفیت HD میباشد.

 

شما میتوانید از این عکس ها به عنوان Wallpaper ویندوز استفاده کرده و چهره زیباتری به ویندوز خود بدهید.

همچنین اگر در زمینه طراحی فعالیت میکنید، با توجه به کیفیت بالای این عکس ها میتوانید از آنها در طراحی های گرافیکی خود نیز کمک بگیرید.

 

این عکس ها در موضوعات مختلف از جمله عکس ماشین، عکس حیوانات، عکس ورزشی، تصاویر فانتزی و تخیلی، عکس طبیعت و... میباشد.

 

 

 



مجموعه 160 بک گراند بسیار زیبا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در این مطلب، باز هم با گلچینی از عکس های بی نظیر در خدمت شما هستیم. مجموعه جدید Mix HD Wallpapers حاوی 160 عکس بک گراند در موضوعات متنوع است.

 

این مجموعه شامل گلچینی از بهترین و جدیدترین عکس های 2013 بوده، و با توجه به رزولوشن و کیفیت بالایی که دارند علاوه بر بک گراند ویندوز میتوانید از آنها در طراحی های خود نیز استفاده کنید.

 

مجموعه ی جدید عکس های Mix HD Wallpapers شامل عکس هایی از طبیعت، عکس ماشین و موتور، عکس های ورزشی، تصاویر فانتزی و رویایی، عکس حیوانات، و عکس های رمانتیک است.

 

 

 

 

 



گلچین 300 عکس عریض
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

تا چند سال پیش استاندارد مقیاس افقی به عمودی در تمام نمایشگر ها 4 به 3 بود. اما امروزه این مقیاس 16 به 9 است. یعنی نسبت عرض به طول آنها افزایش یافته است.

با توجه به استقبال مردم و کارایی بیشتر این مدل ها، امروزه بیشتر نمایشگرهای لپتاپ و همچنین مانیتور ها به صورت عریض (Wide Screen) تولید میشوند. حتی تلویزیون های LCD و LED جدید هم واید اسکرین هستند. به همین دلیل فیلم های روز دنیا هم با همین مقیاس ساخته میشوند.

 

اگر مانیتور کامپیوتر یا نمایشگر لپتاپ شما از نوع عریض (Wide) است، میتوانید با استفاده از بک گراند های واید، چهره زیباتری به دسکتاپ خود بدهید!

 

در این مطلب، مجموعه ای از جدیدترین عکس های عریض با کیفیت HD که هم برای بک گراند دسکتاپ و هم برای استفاده در طراحی مناسب است را برای شما آماده کرده ایم.

 

این عکس ها دارای موضوعات مختلف هستند. مثل عکس طبیعت، عکس های فانتزی و خیالی، عکس ماشین، گل و گیاه، تکنولوژی، عکس های عاشقانه و رمانتیک، و ...

 

 

 



مجموعه عکس دکوراسیون اتاق کودک
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

 اگر شما هم بودجه و فضای کافی برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک خود دارید، در این مطلب با ما همراه باشید.

 

مجموعه Kids Room Decoration Pictures شامل 70 تصویر بسیار زیبا از طراحی اتاق کودکاست. در این تصاویر، جزئیات طراحی و چیدمان اتاق کودکان کاملا واضح بوده و میتواند یک مدل مناسب برای الگوبرداری باشد.

 

این تصاویر شامل عکس هایی از دکوراسیون اتاق کودک برای دختر و پسر است. اتاق های پسران دارای رنگ های ملایم تر، و اتاق های دختران شاد و دخترانه است.

 

اگر خودتان وقت و حوصله کافی را داشته باشید میتوانید برای رنگ آمیزی و خرید وسایل طبق الگوها اقدام کنید.

در غیر این صورت میتوانید با ارائه مدل مورد نظر خود به افرادی که در زمینه طراحی دکور فعالیت میکنند، از آنها بخواهید تا اتاق کودک شما را طبق سلیقه شما طراحی کنند.

 

در ادامه مطلب میتوانید این 70 عکس را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

 

 



مجموعه عکس ماشین های 2014 با کیفیت بالا
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 

بسیاری از کاربران علاقه زیادی به اتومبیل (مخصوصا ماشین های اسپرت) دارند.

به همین دلیل، بک گراند ویندوز خود را معمولا از بین عکس ماشین های محبوب خود انتخاب میکنند.

 

در این مطلب، مجموعه ای از بهترین عکس های ماشین های اسپرت سال 2014 را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه، شامل 220 عکس ماشین با کیفیت بالا (HD) است.

 

با توجه به کیفیت بالای عکس ها، علاوه بر والپیپر ویندوز میتوان از آنها در طراحی های مختلف نیز استفاده نمود.

 

 

 

 



مجموعه عکس بک گراند، با موضوع تکنولوژی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

اگر شما هم از علاقمندان به علم و تکنولوژی روز هستید، میتوانید با قرار دادن عکس های مربوط به تکنولوژی در بک گراند دسکتاپ خود، حال و هوایی مدرن به ویندوز خود بدهید.

 

در این مطلب، تعداد 126 عکس بسیار با کیفیت که موضوع آنها در مورد علم و تکنولوژی است برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها دارای کیفیت بسیار بالا و HD بوده و میتوانند ظاهری شیک و مدرن به ویندوز شما بدهند.

 

علاوه بر استفاده به عنوان والپیپیر ویندوز، از این عکس ها میتوان در طراحی های مدرن نیز استفاده نمود.

 

عکس ساعت، گوشی های موبایل، تبلت، دوربین های عکاسی، تجهیزات کامپیوتری، روبات ها، تصاویر طراحی شده، و ... از جمله موضوعات این مجموعه عکس هستند.

 

 

 

 



گلچین والپیپر مناظر طبیعی (تابستان 93)
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

عکس های لند اسکیپ (Landscape) به عکس هایی گفته میشود که موضوع اصلی آنها مناظر طبیعی است. در عکس های Landscape هیچ نشانی از ساخته های دست بشر وجود ندارد و فقط بهمناظر طبیعی توجه میشود.

شاید در نگاه اول، عکاسی Landscape کار ساده ای به نظر برسد. اما این مدل عکاسی نیاز به ذوق هنری و مهارت عکاسی بالایی دارد.

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیری از عکس های مناظر طبیعی (Landscape) را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه، گلچین تابستان 93 بوده و شامل 228 تصویر بسیار زیبا با کیفیت HD است.

 

از این عکس ها میتوانید به عنوان بک گراند کامپیوتر، لپتاپ، یا تبلت خود استفاده کنید. در ادامه مطلب میتوانید این تصاویر بی نظیر را در دو قسمت جداگانه دانلود کنید.

 

 

 

 



مجموعه عکس طراحی داخلی منزل
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

طراحی داخلی و دکوراسیون منزل، یک شغل هنرمندانه و تخصصی است. اما خود شما هم اگر بودجه و فرصت لازم را داشته باشید میتوانید از روی عکس و مدل های دکوراسیون، اقدام به طراحی داخلی منزل خودتان کنید.

 

یا اگر بودجه لازم را دارید ولی فرصت ندارید، یا نمیدانید وسایل مورد نیاز را از کجا تهیه کنید، میتوانیدعکس طراحی داخلی مورد نظر خود را به افرادی که در این زمینه فعالیت میکنند بدهید تا طبق سلیقه شما منزلتان را طراحی کنند.

 

در این مطلب، مجموعه عکس از طراحی داخلی و دکوراسیون منزل را برای شما آماده کرده ایم. این مجموعه شامل 125 عکس متنوع میباشد.

 

بیشتر عکس های این مجموعه، در مورد طراحی اتاق خواب و سالن اصلی منزل است. تعدادی عکس از حمام و سرویس بهداشتی، و همینطور آشپزخانه نیز در این مجموعه قرار دارد.

 

این عکس ها دارای رزولوشن بسیار بالایی هستند و همه جزئیات در آنها مشخص است. به همین دلیل میتواند الگویی مناسب برای چیدمان خانه شما باشد.

 

این عکس ها به قدری زیبا هستند که حتی میتوانید از آنها به عنوان بک گراند ویندوز خود نیز استفاده کنید.

 

 

 

 



مجموعه والپیپر های HD با موضوع حیوانات
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

 اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که معمولا دسکتاپ خود را با بک گراند عکس حیوانات تزئین میکنند، در این مطلب با ما همراه باشید تا یک مجموعه عکس بی نظیر را به شما معرفی کنیم.

 

مجموعه Animals HD Wallpapers حاوی 150 عکس بسیار زیبا و با کیفیت از حیوانات مختلف است.

 

این عکس ها طوری گرفته شده اند که در بیشتر آنها، کادر سمت راست یا چپ خالی است و میتوانید آیکون های دسکتاپ خود را در آن قسمت ها بچینید بدون اینکه تداخلی با عکس دسکتاپ داشته باشند.

 

با توجه به کیفیت بالای عکس های این مجموعه، علاوه بر بک گراند ویندوز میتوانید از آنها در طراحی های گرافیکی نیز استفاده کنید.

 

 

 



گلچین بک گراند بازی های کامپیوتری - Games HD Wallpapers
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

طرفدار دو آتشه بازی های کامپیوتری هستید؟ در این مطلب با ما همراه باشید !

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیر Games HD Wallpapers را برای شما آماده کرده ایم که شامل105 بک گراند بسیار زیبا و استثنایی با موضوع بازی های کامپیوتری است.

 

بیشتر این بک گراند ها از روی پوستر بازی های پرطرفدار ساخته شده است. برخی از آنها نیز توسط علاقمندان به بازی های کامپیوتری طراحی شده است.

 

ابن بک گراند ها با کیفیت بسیار بالای HD بوده و میتواند دسکتاپ شما را بر اساس بازی هایی که به آنها علاقه دارید تزئین کند. پوستر بیشتر بازی های معروف کامپیوتری در این مجموعه قرار دارد.

 

با توجه به کیفیت بالای این عکس ها، میتوان از آنها در طراحی های گرافیکی نیز استفاده کرد.

 

 

 



مجموعه عکس بک گراند با کیفیت بالا، با موضوعات ورزشی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

به رشته های ورزشی علاقمند هستید؟ پس چه بهتر که یک عکس ورزشی را به عنوان بک گراند کامپیوتر خود قرار دهید!

 

در این مطلب ، مجموعه ارزشمندی از عکس های ورزشی را برای شما آماده کرده ایم. تعداد این عکس ها 77 عدد بوده و با کیفیت بسیار بالا (HD) و از رشته های مختلف ورزشی هستند.

 

ورزش هایی مثل فوتبال، تنیس، موتور سواری، اتومبیل رانی، موج سواری، دوچرخه سواری، اسکی، بوکس، بیلیارد، و ... در مجموعه عکس های ورزشی Sport HD Wallpapers قرار دارند.

 

بیشتر این عکس ها طوری گرفته شده اند که در سمت چپ و راست آنها فضای خالی برای قرار گرفتن آیکون های دسکتاپ وجود دارد.

 

 

 



والپیپرهای فانتزی، از نقاشی های دیجیتالی
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

در دنیای تکنولوژی، نقاشی ها هم دیجیتالی شده اند. طراحی هایی که امروزه در انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری دیده میشود، از ابتدا تا انتها توسط کامپیوتر و به شیوه های دیجیتالی نقاشی میشوند.

 

در این مطلب، مجموعه بی نظیری از نقاشی های دیجیتالی را برای شما آماده کرده ایم. این عکس ها دارای کیفیت بسیار بالا بوده و میتوانید از آنها به عنوان والپیپر ویندوز خود (در کامپیوتر و لپتاپ) استفاده کنید.

 

مجموعه Fantastic Painting Art Wallpapers حاوی 73 عکس نقاشی شده و بسیار زیباست. این عکس ها دارای تم خیالی و فانتزی هستند و میتوانند جلوه زیبایی به دسکتاپ ویندوز شما بدهند.

 

در ادامه مطلب میتوانید این مجموعه عکس والپیپر را به صورت یکجا دانلود کنید.

 

 

 



مجموعه تصاویر والپیپر، با موضوع بهشت روی زمین
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->

 

 

به نمونه تصاویر بالا نگاه کنید. باورتان میشود که اینها تصاویری واقعی از زیبایی های کره زمین هستند؟

 

با وجود ساخت و ساز بشر در نقاط مختلف کره زمین و آسیب رساندن به طبیعت، هنوز هم نقاط بکر و زیبایی در زمین وجود دارند. زیبایی این نقاط به حدی است که میتوان آنها را بهشت روی زمین دانست. مکان هایی که حتی نگاه کردن به تصویر آنها نیز به انسان آرامش میدهد.

 

در این مطلب ، مجموعه ای شامل 50 عکس بسیار زیبا از طبیعت روی زمین را برای شما آماده کرده ایم.

 

این مجموعه که تحت عنوان بهشت روی زمین (Heaven on the Earth) منتشر شده است، شامل تصاویری با کیفیت بسیار بالاست که میتوانید از آنها به عنوان بک گراند کامپیوتر یا لپتاپ خود استفاده کنید.